Olkapää-ojentajatreeni!

Me lähdettiin lauantaina yhdeksi yöksi minilomalle Helsinkiin. Mun oli tarkoitus tulla tekemään tää postaus jo sunnuntaina, mutta kamerastani loppui akku kesken kuvailun ja sählääjäluonteelleni tyypillisesti unohdin tietenkin laturin kotiin, enkä siis saanut kuvia siirrettyä heti. 😟 Kotiin päästyä sitten selvisikin miksi laturi oli unohtunut – sitä ei nimittäin löytänyt mistään. Eilen kuitenkin sen vihdoin onnistuin löytämään ja sain kuvat siirrettyä pädilleni. Nyt siis luvassa mun olkapää-ojentajatreeni, joka kuvattiin sunnuntaina meidän hotellin kuntosalilla. Vähän joutui soveltelemaan esim. push downissa, kun saatavilla ei ollut normaalia ristikkäistaljaa jossa kahvan olisi saanut vaihdettua. No mutta, jos innostutte kokeileen tätä treeniä niin kertokaa ihmeessä mitä tykkäsitte! Toistojen ja sarjojen määrät voit valita oman mielen mukaan.

 

 

Liikesarja olkapäille (bongattu joskus Idajeminan postauksesta http://idajemina.fitfashion.fi/tsekkaa-tama-killeri-olkapaaliikesarja/)image

 

 

Dippi penkilläimage

 

 

Push Down taljassaimage

 

 

Facepull

Mä tykkään tehdä facepullin maassa istuen, koska silloin painoa saa laittaa enemmän kuin seistessä. Suosittelen kokeilemaan. 😉
image

 

 

Pystypunnerrus käsipainoillaimage

 

En ikävä kyllä kerennyt kuvaamaan kaikkia liikkeitä, kun kamerasta tosiaan loppui akku kesken treenin. Näiden lisäksi kuitenkin siis teen myös ojennuksen niskan takaa taljassa, ja pystypunnerruksen teen istualteen toisin kuin yllä olevassa kuvassa.

 

Huikeita treenihetkiä! ❤️

Janina

Ilmianna asiaton kirjoitus

Jätä kommentti kirjoitukseen

You must be logged in to post a comment.